اختلال در اینترنت همراه اول


 به گزارش وبلاگ ایران پیامک


دیروز شاهد اختلالاتی در اینترنت همراه اول شده ایم .

به طوری که اتصال به اینترنت و استفاده از خدمات ارسال ایمیل و .. ناممکن بود .



علامت "3G" روی گوشی برخی مشترکان این نواحی دیده می‌شود اما انتقال دیتا صورت نمی‌گیرد

و این یک مشکل بزرگ در شبکه های مخابراتی است .


هرچند که این مشکل حل شده است اما در برخی مناطق هنوز اینترنت 3 جی مشاهده  نمیشود .

آپدیت ویندوز 7 با مشکل روبرو شد

 

 به گزارش وبلاگ ایران پیامک

با خبرهایی که در این باره منتشر شد متوجه شدیم که آپدیت ویندوز7 دچر مشکل شده.بدین صورت که دو وصله  برای برطرف کردن حفره امنیتی ارایه شد و برای برطرق شدن این حفره ها بوت‌های پشت‌سرهم در رایانه آنها ایجاد شده و مشکل ساز شد.


با تحقیقاتی که در این باره انجام شد متوجه شدند که این وصله مشکلاتی را در سیستم‌های تحت ویندوز ایجاد میکند و در نتیجه قرار شد که این به روز رسانی فعلا متوقف شود تا مشکل به وجود آمده حل شود.

کد لغو پیام های تبلیغاتی

 به گزارش وبلاگ ایران پیامک


ارسال پیام های تبلیغاتی تاثیر بسزایی در افزایش فروش دارد و اغلب از این روش برای تبلیغات خود استفاده میکنند و برخی ها از این پیام ها استقبال میکنند و حتی استفاده نیز میکنند.برخی نیز از دریافت این پیام ها ناراحت اند.

اپراتورها برای حل این مشکل راه حلی را پیشنهاد دادند.افرادی که از این پیام ها استقبال میکنند می توانند از آنها استفاده  کنند اما کسانی که از دریافت این پیامها ناراضی اند با ارسال کدهای زیر می توانند از دریافت این پیامها جلوگیری کنند.

همراه اول:ارسال عدد 1 به 8999

ایرانسل:ارسال عدد2 به 5005

ارسال پیامک به همراه اولی ها


به گزارش وبلاگ ایران پیامک

چهارشنبه سوری در راه است و شرکت همراه اول در این زمینه اقداماتی را شروع کرد.بدین منظور در این دو هفته ی اخیر با ارسال پیامک هایی به مشترکین همراه اول از آنها دعوت کرد که از حوادث چهارشنبه سوری مطلع شوند و در صورت تمایل با ارسال عددی از این حوادث با خبر می شوند.

تا الان استقبال زیادی از این طرح شده و خیلی ها مشتاقانه از آن استقبال کردند.معاون پیشگیری از معلولیت‌های بهزیستی در این باره گفت این طرح بعد از اتمام چهارشبه سوری نیز ادامه پیدا خواهد کرد در زمینه های دیگر ادامه دارد.

اپلیکیشن تهران نما وارد بازار شد

به گزارش وبلاگ ایران پیامک

برنامه ای بسیار جالب که توجه خیلی ها را به خود جلب کرد توانست اطلاعاتی دقیق را در اختیار علاقه مندان بگذارد.این برنامه که تهران نما نام دارد حاوی تمامی اطلاعات راجع به مکان های تفریحی و گردشگری تهران است.


می توانید در ایام عید با استفاده از این برنامه به تمام اطلاعات جغرافیایی تهران دسترسی داشته باشید و به راحتی از اماکن دیدنی تهران دیدن نمایید.این برنامه این امکان را نیز به کاربر میدهد که بدون مسافرت درون شهری در فضای مجازی از درون تهران دیدن نماید.